Facebook..

Hej!
Sitter just och tänker på hur många det egentligen är som använder Facebook, det är ju en hel del verkar det som. Jag är bara vän där med dem som jag verkligen känner och har träffat i verkligheten och det är alltså släkt och, gamla klasskompisar och såklart de vänner som jag inte träffar så ofta, för jag tycker att man ska känna och veta vilka de är som man är vän med på facebook för annars så känns det så onödigt att vara vän med någon som man inte ens vet vem det är. Det finns ju dom som blir vänner med andra bara för att ha vänner och någon att chatta med. Men det här är ju såklart upp till var och en, vilka man vill vara vän med för det kan ju bara de själva bestämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0