Hey! Hur är alla? Just nu är jag på väg hem efter att titta på en fängslande

Hey! Hur är alla? Just nu är jag på väg hem efter att titta på en fängslande film på bio. Jag har sett The Blind Side (mer information om detta kommer efter att jag kommit hem) med mina goda vänner, men ser mycket fram emot att komma hem för att kasta benen på bordet och ge världen ett stort leende på facebook.

Dessutom tror jag att jag skulle ta ut min påskägg som jag fått från min mormor och knapra på några godbitar jag kan hitta i den. Hittills har jag inga andra planer ikväll, men jag får se vad det blir.

Äntligen här på bloggen, vill jag bara säga tack till Amanda, Christina, Aksel och Johan for en lycklig påsk kväll med middag och film. Det skall skrivas in i minnet boken och foton som skall fastställas i Scrapbook, och den her kvällen skall ej glömmes bort. Någonsin!

Påsk puss och påsk kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0