Den blinda sidan .. ♥

Jag glömde helt vad jag skulle göra när jag kom hem igår kväll. Det första jag gjorde när jag kom var att springa in i badrummet och göre mig redo till att sova. Kan du fatta det? Jag är 17 år ung och redo för fest, men jag, jag gick till sängs så fort jag kom hem .. Skulle nästan tro jag var en gammal, sliten, grå möss. Haha.


Jag lovade att prata om filmen jag såg igår, The Blind Side. Det var en otroligt vacker film. Jag har aldrig sett något liknande. Jag var tvungen att ta till tårar flera gånger medan jag var tvungen att le. Filmen var så verklig, och du förstod det så lätt. Jag har bara goda ord för denna film och rekommenderar den till alla (över 7 år)! The Blind Side är verkligen en film värd att se. Om du går på bio för att se denna filmen kommer jag att argumentera den genom att säga att du inte slösar bort en shiling! Det är naturligtvis min åsikt, men jag rekommenderar alla att springa och titta på den här filmen, nu.. 


"Michael Oher får inte någonting gratis i livet. De stora växanda tonåring skuggorna från Memphis kommer från en splittrad familj, och i skolan är han hopplöst långt efter. Han togs in i värmen av en energisk kvinna från stadens bästa plats. Det förändrar livet för dem båda."


Har du sett The Blind Side? Vilka är dina åsikter om denna film? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0